Over AHA Administratieve Dienstverlening

AHA staat voor Anne-Marieke Heller Administratiekantoor. AHA Administratieve Dienstverlening is ontstaan vanuit een oerwens een zelfstandig onafhankelijke onderneming te hebben. Vanuit een eigen visie en voor eigen rekening mensen helpen die dezelfde passie en ambitie hebben, namelijk het zelfstandig ondernemerschap!

Vanaf februari 1997 is AHA Administratieve Dienstverlening reeds actief!

Ondernemers bijstaan met eerlijk advies vanuit een jarenlange ervaring in de accountancy en nog steeds relevante bijscholing op fiscaal gebied is wat wij dagelijks doen. Gesprekken met mensen aangaan over het hoe en waarom. Sturen op cijfers en de juiste koers varen naar aanleiding van het analyseren van de jaarrekening.

Wij nodigen u van harte uit om in een informele sfeer een vrijblijvende afspraak te maken. U vindt ons in een woonwijk aan de rand van het centrum van Emmen met een ruime parkeergelegenheid voor de deur.

 

Onze passie

Over AHA Administratieve Dienstverlening

Onze missie is het financieel ontzorgen van onze cliënten. U kunt uw volledige administratie aan ons overlaten, wij nemen u alles uit handen en verzorgen uw administratie met evenveel passie en zorg als we voor onszelf zouden doen. 

Zo kunt u zich richten op datgene waar u goed in bent, namelijk Ondernemen.

AHA Administratieve Dienstverlening onderscheidt zich door:

  • Maatwerk
  • Eerlijk advies
  • Actief meedenken
  • Persoonlijke aanpak
  • Vaste prijsafspraak mogelijk
  • Lage overheadkosten waardoor acceptabele prijs

Onze passie is het ontzorgen van onze cliënten.